Handelsbetingelser

Fortrolighed:

Mikaka.dk vil hverken sælge eller på anden måde gøre oplysninger om kunder eller besøgende tilgængelige for tredjemand.

Ved bestilling:

Når du bestiller varer hos Mikaka.dk, skal du afgive en række oplysninger som navn, adresse, e-mail og telefonnummer. Disse oplysninger er nødvendige, dels skal vi vide, hvor vi skal sende varen til, og dels skal vi kunne kontakte dig, hvis der er et problem med din ordre – det kan f.eks. være udsolgte varer eller mangelfulde adresseoplysninger.

Betaling:

Når du bestiller varer online hos Mikaka.dk,  betaler du de købte varer enten med kreditkort via Pensopay, via bankoverførsel eller via Mobile Pay.

Alle priser er inkl. moms.

Beløbet trækkes ikke på din konto førend varen sendes fra Mikaka.

Kvitteringen for dit køb er mailen, hvorpå der står, at dit køb er gennemført.

Forsendelse og levering:

Alle ordrer sendes med Post Nord som brev, eller som registreret pakke og såfremt dette ønskes (tillægges PostNords satser for pakkepost). Såfremt varerne ønskes sendt som registreret pakke, kan dette oplyses i ordrebemærkninger.

Ved betaling via Bankoverførsel eller Mobilepay – afsendes varerne når betaling er modtaget.
I Danmark er leveringstiden normalt 1-5 hverdage. Porto/fragt er fast pris 35 kr. pr. levering/ordre. Porto/fragt tillægges automatisk ved checkout. Ved levering til udland tillægges porto efter PostNords pris.

Ved afhentning af varer hos Mikaka i Fensmark ved Næstved – aftal da via mail om  tidspunkt og adressen. Det er muligt at afhente bestilte varer ca. en gang om ugen på et bestemt/aftalt tidspunkt.

Retur politik:

Du har som kunde 14 dages fuld returret. Hvis du ønsker at gøre brug af din returret skal dette meddeles os hurtigst muligt efter modtagelsen.
Når du returnerer de købte varer skal de returneres i uåbnet stand. Det gør vores arbejde meget nemmere og fremmer dermed tilbagebetalingen, hvis du på følgesedlen angiver fakturanummer. Faktura fremsendes via mail til den mailadresse, som du har opgivet i forbindelse med bestilling af varerne.

Du er ikke forpligtet til at angive nogen grund til returneringen, men vi vil sætte pris på det, hvis du alligevel gør det. Uden tilbagemeldinger fra vore kunder er det svært for os at vide, hvor vi skal sætte ind for at forbedre vort sortiment eller service.

Ved fortrydelse af købet får du refunderet hele det fakturerede beløb eksklusiv fragt.

Forsendelsesomkostninger i forbindelse med returneringen betales af kunden.

Tilbagebetaling sker som bankoverførelse, og du skal derfor oplyse om dit pengeinstituts navn og dit registrerings- og kontonummer.

Vi overfører pengene til din konto inden for 5 arbejdsdage, efter vi har modtaget varerne fra dig.

Ansvaret for at sørge for at varerne er forsvarligt beskyttet under transporten er dit.

Reklamation:

Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Hvilket betyder, at du enten kan få varen ombyttet eller pengene tilbage afhængig af den konkrete situation. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Mikaka i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. 14 dage som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen sendes til: Mikaka v/Lone Simonsen, Flintevej 44, 4648 Holmegaard. Vi har brug for følgende information, når varer returneres. Du bedes informere os om problemstillingen, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal returneres i forsvarlig emballage.

Hvis der er sket beskadigelse under transporten, er det Post Danmark, henvendelsen bedes være rettet til.

Share This