Reklamation:

Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Mikaka i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. 14 dage som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen sendes til: Mikaka v/Lone Simonsen, Flintevej 44, 4684 Holmegaard .Vi har brug for følgende information, når varer returneres. Du bedes informere os om problemstillingen, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal returneres i forsvarlig emballage.

Hvis der er sket beskadigelse under transporten er det Post Danmark henvendelsen bedes være rettet til.

Share This